sobota, 26 maja 2012

Dear mama, Place no one above ya! [Prezent dla Mamy na diecie ]

Dziś 26 maja, czyli święto naszych najukochańszych mam :) Jak zawsze mój braciszek zabrał się do wymyślania czegoś specjalnego i dał mi wiele kreatywnych pomysłów. 

2 tygodnie przed Dniem Matki:


Ja: Co kupujemy na 26 maja Mamie?
On: A co jest 26 maja?
Ja: Dzień Matki, a 2 dni wcześniej Mama ma imieniny. 
On: Aha. Ile mam Ci dać kasy?
Ja: To zależy, co kupujemy?
On: yyyyyy....[10 min później] może jakiegoś kwiatka?
Ja: Tylko kwiatka?
On: To 2 kup.

5 dni przed Dniem Matki:

Ja: To co kupujemy?
On: Mówiłem Ci, że kwiatki!

Oh, tak jeśli chodzi o pomoc, to zawsze mogę na niego liczyć. 100% oryginalności, zawsze niepowtarzalne pomysły, cały braciszek 

Chociaż przyznam szczerze, że sama nie miałam zbyt wielu pomysłów. Upiekłabym mój sprawdzony mini torcik czekoladowy ale moja mama też jest na diecie więc zaczęłam szukać dietetycznych przepisów na słodkości. W końcu znalazłam Muffinki w wersji light (POLECAM tę stronę ) i upiekłam. Komentarz kochanego brata? Jak zawsze docenił mój wkład : "I tyle? Na to poszły moje pieniądze?".Może trochę przesadził z tą wdzięcznością ale dał mi do myślenia, że same babeczki nie wystarczą na tą podwójną okazję więc zaczęłam myśleć co dopełni ten prezent... Mama uwielbia płatki typu Granola, Fitella itp. więc kupiłam 20 saszetek różnych rodzajów płatków i zrobiłam z tych saszetek coś w rodzaju kwiatuszków, do tego kwiatową maseczkę do włosów, krem do rąk oraz dużego słonecznika.

W końcu mogę powiedzieć, że mama była w pełni zaskoczona :) 



A oto i fotorelacja  z przygotowań :)









Wszystkiego Najlepszego dla wszystkich Mam :)








12 komentarzy:

  1. ja upiekłam mamie jej ulubione ciasto z rabarbarem :) Twoja musi być przeszczęśliwa! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mmm ciasto z rabarbarem musiało być pyszne :)
      Wypieki to według mnie bardzo dobry pomysł na Dzień Matki !

      Usuń
  2. To rzeczywiście Twój brat Ci pomógł. Ja kupiłam mamie bukiet w kwiaciarni, nie wiem czy oryginalne, ale zawsze moje prezenty były takie sobie, a teraz co najmniej ładny bukiet.
    insediamento

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Dzień Matki to bukiet lub jakieś ciasto to chyba najlepsze pomysły..Ja musiałam się postarać o coś więcej ze względu na Jej imieniny :)

      Usuń
  3. fajny prezent :) wstyd się przyznać, ale ja nie kupiłam nic, bo w natłoku obowiązków zupełnie zapomniałam, że dzień Mamy się zbliżał... dokupię coś ładnego w tym tygodniu! niestety piec nie mogę bo nie mam piekarnika :( a Twojej na pewno się prezenty podobały :)

    jak dieta? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdemu się może zdarzyć :p ajj szkoda, że nie masz możliwości niczego upiec ale jestem pewna, że coś ładnego znajdziesz bez większych problemów :)

      Dieta, hmm w dzień to daję radę, najgorsze są wieczory kiedy przychodzi "mały głód" i myślę o słodyczach *,* ale jak na razie daję radę :) Jednak jeszcze się nie ważyłam..

      Usuń
  4. Hahahhaahha, fajnego masz brata! :D Moja też jest (na wiecznej) diecie, ale nie zważam na to. Kawałek ciasta nie zaszkodzi, ważne tylko aby umiar w tym znać. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah na wiecznej diecie , to tak jak Ja <3
      Moja Mama dopiero z dietą zaczyna więc powiedziała mi wprost, żebym nie kusiła Ją niczym przynajmniej przez pierwsze tygodnie (ma bardzo słabą wolę xd )

      Usuń
    2. Ja w sumie też i mogę powiedzieć, że mam tak samo jak Twoja mama :D to ją rozumiem!

      Usuń
  5. Fajny blog...obserwuję... i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszyscy bracia są podobni :P Ja też uznałam, że muffinki będą najsympatyczniejszym prezentem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Próbuj tofu, naprawdę smaczny ser :) Ja też na początku się 'bałam', ale bardzo mi posmakował :) Smacznego!

    OdpowiedzUsuń