czwartek, 24 maja 2012

I’ll be one tough act to follow [Get fit 2 ]



W rozpoczęciu diety ważna jest motywacja. U mnie jest z nią bardzo trudno. Najlepsze jak dla mnie jest ustawianie na tapecie w telefonie czy na komputerze motywujących obrazków :) Mi na prawdę bardzo to pomaga!
Kiedy mam ochotę na coś słodkiego i jestem w stanie pójść i to kupić to wtedy zawsze patrzę na telefon i widzę obraz płaskiego brzucha albo jakiś napis, który przekonuje mnie, żeby jednak zostać.
Dużo jest takich obrazków w Internecie więc postanowiłam umieścić te , które są według mnie najlepsze ! Jeśli macie jakieś swoje ulubione zdjęcia, czy sposoby na motywację to podzielcie się w komentarzach!










Źródło: weheartit.com







6 komentarzy:

  1. Bardzo fajny zbiór motywacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Mi pomaga szczególnie ten pierwszy obrazek..

      Usuń
  2. świetne :) sama muszę pościągać sobie je na telefon i oglądać w chwili słabości :) u mnie też najgorsze jest kilka pierwszych dni, zaczynam jutro a mam dostać @ w pon, więc łatwo nie będzie, bo zwiększony apetyt mam... trzymam za Ciebie kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ajjj, przy @ to rzeczywiście trudno, sama boję się tego czasu ;< Ale jestem pewna, że Ty dasz radę ! Powodzenia xo
      & Dziękuję za wsparcie :)

      Usuń
  3. Ja mam mnóstwo takich zdjęć na komputerze :) Dlatego dodaję je w notkach, żeby się dzielić motywacją :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, ja też mam ich pełno..czasem jak mam ochotę na słodycze i te co już mam nie pomagają to szukam nowych, tak dla odmiany xd :)

      Usuń