środa, 30 maja 2012

I'ma win this race...[Get fit 3/ siłownia]

Ćwiczenia w domu może i są dobrym pomysłem ale chyba nie dla mnie... Jak męczyłam się za bardzo, to przerywałam więc pomyślałam, że powinnam coś zmienić i tak się stało iż od wczoraj chodzę na siłownię! Przyznam szczerze, że pierwszy trening pod okiem Pani trenerki był bardzo wykańczający..Nie żałuję! Po 1,5h intensywnych ćwiczeń byłam bardzo zadowolona, że w końcu wytrzymałam wszystkie ćwiczenia ( przy trenerce głupio mi było rezygnować). Na siłownie będę chodziła 2 razy w tygodniu wraz z moją przyjaciółką (we dwie raźniej) a w domu będę nadal kręciła hula hop żeby ładnie wymodelować sylwetkę i pozbyć się boczków. Wczorajszy dzień był również pierwszym w fazie naprzemiennej, czyli po powrocie z treningu zaserwowałam sobie omlet pełen warzyw a do tego gotowany szpinak.


Tak wyglądałam po 1,5 h ćwiczeń!

A później...gotowanie :)



<3 mniaaami


źródło obrazków: weheartit.com / własne zdj

Co drugi dzień mogę jeść warzywka , co bardzo mnie cieszy, więc na jutro chcę przygotować jarzynowe muffinki quiche , przepis jest z diety South Beach ale na Dukanie też można sobie nim umilić życie :)
Jeśli ktoś byłby zainteresowany to oto i przepis : KLIK

Może Wy macie jakieś ciekawe przepisy z warzywami?
Albo na słodko light? 


P.S. Dziękuję za wszystkie miłe komentarze pod ostatnim postem :)


8 komentarzy:

  1. gratuluję rozpoczęcia treningów na siłowni, to świetna decyzja! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Mam nadzieję, że nie zrezygnuję tak szybko jak zaczęłam....

      Usuń
    2. :D może prowadzenie bloga Cię zmotywuje? naprawdę warto!

      Usuń
  2. Ja też gratuluję siłowni i zazdroszczę (ja dopiero mogę zacząć od lipca...)

    A co do dań warzywnych - poszukaj przepisów w książce South Beach - może chili warzywne ? :)


    A Dukana nie polecam, fuj, fuj, może zmień...? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za rady :)
      A co do Dukana to na początek go wypróbuję, jeśli zmieni się moje samopoczucie czy coś w tym stylu to zmienię :)

      Usuń
  3. Też tak czesto wyglądam po ćwiczeniach ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. chyba ten rysunek odzwierciedla mnie, haha :D

    OdpowiedzUsuń